Tyytyväiset asiakkaat

Olemme pitkäjänteisesti toimiva, luotettava asuntosijoitusyhtiö, joka kehittää vuokra-asumista aktiivisesti. Keskitymme erinomaisen asiakaskokemuksen tuottamiseen. Se syntyy monipuolisista asumisen ratkaisuista, helposta ja vaivattomasta asioinnista ja sujuvista sähköisitä palveluista. Lumo-brändi ja asumisen palvelut näyttävät suuntaa vuokra-asumisessa.

Asuntomme sijaitsevat hyvien julkisten liikenneyhteyksien ja palvelujen lähellä. Meillä on tarjota valinnanvaraa niin kotien, kuin erilaisten asumista helpottavien palvelujenkin suhteen ja asiointi kanssamme on vaivatonta.

Asiakassuhteemme ovat pitkiä ja sitä selittää vuokra-asuntojen suunnitelmallinen kunnossapito, aktiivinen asukastoiminta, hyvät asiakaskokemukset ja palvelun helppous.

Vuokrasuhteen jatkuvuuden lisäksi asiakasturvallisuuteen kuuluvat fyysisen ympäristön käyttöturvallisuus ja asiakkaan tietosuoja. Huolehdimme terveellisistä asumisolosuhteista asuntojen sisäilman laadunhallinnalla, joka on osa kiinteistönhoidon laatujärjestelmää.

Teemme aktiivista asiakasyhteistyötä ja kannustamme asukkaitamme osallistumaan oman asumisensa asioihin: hyvään naapuriyhteisöön kuuluminen lisää asukkaiden asumisviihtyvyyttä ja turvallisuuden tunnetta merkittävästi.

Asukaspalaute ohjaa kehitystyötä

Vuosittaisen asiakastyytyväisyystutkimuksen mukaan lähes 90 prosenttia asiakkaistamme suosittelee tai olisi valmis suosittelemaan meitä vuokranantajana. Tavoitteenamme on tehdä asiakaskokemuksesta entistäkin parempi.